środa, 15 maja 2013

Przeróbki zdjęc


Hej, piszę do was dziś notkę, bo znalazłam czas na zdjęcia i zrobiłam przeróbki, mam gifa z nich ;D

~.~

    Dziś nie było gorąco i nie było też zimno - taką pogodę najbardziej lubię :D Dlatego wsiadłam na rower i pojeździłam trochę. Nie było wiatru więc dobrze się jechało. Jestem teraz zadowolona i obejrzę parę odcinków Aanga ;P Nie mam weny na rysowanie, ani w ogóle na nic xD Na razie oglądam Aanga i spędzam dużo czasu na dworze z Azorkiem ale on ostatnio cały czas biega i nie mogę mu zrobic porządnego zdjęcia xD Może pojawię się za kilka dni z jego zdjęciem jeśli uda mi sie ując go nierozmazanego :)
Tymczasem przejdźmy do zdjęc (wyszłam trochę dziwnie xD)
Niee, ale ja serio wyglądam dziwnie xdddd



 


 



Hahah, dziwnie się te zdjęcia poprzemieszczały xD
No okay, teraz gif ;P

Ja wyglądam ja nacpana ;ooo

;x
No dobra może w następnej notce będą bardziej ludzki zdjęcia ;D
Nie idę jeszcze spac ale dobranoc xo ;*


5 komentarzy:

  1. Najarana raczej :) ładnie wyszłaś , pozdro pysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;3 Gif też świetny :3 Czekam na nową notkę <3

    Zapraszam do mnie: karola-oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny gif!!! Piękna jesteś.....czemu ja tak nie wyglądan:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś ;* . Fajny Gif <33 .

    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://mylifemybigworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia ^^
    Zapraszam ♥
    olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany na blogu :) Nie akceptuję SPAM-u , śmiało podawajcie swoje blogi, odwiedzę! :-D