poniedziałek, 20 maja 2013

Manga *o*

Hej wam ;D Sorki za tą nieobecnośc, ale jakoś na nic nie miałam ochoty ;d

~.~

   Muszę wam powiedziec, że kupiłam moją pierwszą mangę :D Bo jestem bardzo zafascynowana i w ogóle lubię Japonię, te anime itd. więc kupiłam sobie mangę. Jak dotąd oglądałam bardzo mało anime, teraz oglądam Kuroshitsuji. Wiem dziwna nazwa XD. I kupiłam właśnie tą mangę Tom 10. Co tam, że nie wiedziałam o co chodzi. No dobra wiedziałam, tylko dziwne to było, że Sebastiana nie było (jaka gra słów XD). No dobra, nawijam i nawijam.
A najbardziej się jaram tym, że to się czyta od tyłu ;D No wszystko od prawej do lewej; strony, obrazki, dymki. Jaki szok xD Na początku nie rozgarniałam jak te dymki czytac, ale później już to odkryłam :P




Hahah, od 15 lat xD W sumie nie wiem dlaczego, to w ogóle nie było straszne ani nic :P

A teraz będę oglądac Kuroshitsuji odc. 19 :P 


Lubi ktoś anime/mangę? Jeśli tak znacie kuroshitsuji? I jaka jest wasza ulubiona? :D

2 komentarze:

  1. Co takiego?? Phi, przeciez to ja ci kupiłam ;P Żądam sprostowania!

    z poważaniem, Pulińcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie oglądałam, ani nie czytałam mangi, ale może w wakacje się za to wezmę ;3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany na blogu :) Nie akceptuję SPAM-u , śmiało podawajcie swoje blogi, odwiedzę! :-D