środa, 8 maja 2013

Nominacja, Recenzja c;





Hej, hej!
Wiem długo nie dodawałam notki, i miałam ją przygotowac wczoraj, ale mój telefon padł i nie miałam jak zdjęc zgrac ;c Ale dziś już do was wracam.
           Dziś było tak gorąco, termometr pokazywał prawie 30 stopni :D Bardzo się cieszę, że w końcu mamy tą wiosnę, i niedługo już będą wakacje.

Dostałam nominację od <<link>>  ;P

1.Jak masz na imię?
Magda :P
2.Ile masz lat ?

12.
3.Twoje hobby?

Rysowanie, słuchanie muzyki.
4.Ulubione zwierzę?

Pies i kot.
5.Czy oglądasz jakiś serial i jeśli tak, to jaki?

Oglądam... naprawdę wiele serialów na raz. Np. Pamiętniki Carrie, Pamiętniki wampirów, PLL, i anime ;P
6.Komputer czy laptop?

laptop
7.Ulubiona piosenka na ten moment ?

Nightwish - I want my tears back
8.Ulubiony zespół ?

Nightwish! <3
9.Jakie imiona wybrał/a byś dla swoich dzieci ?

o.O lol nie wiem.
10.Jaki masz teraz nastrój ?

Nie doskonały, bo te komary -.-
11.W czym najchętniej chodzisz ubrana/ny ?

W shortach i luźnych bluzkach ;)


Teraz moje 11 pytań:

1.Od kiedy masz bloga?
2.Twoja ulubiona strona internetowa?
3. Ulubiona książka? (jeśli czytasz książki)
4. Ulubiony blog?
5. Gdzie chciałabyś kiedyś pojechac?
6. Twój ulubiony kraj na świecie?
7. Conversy vs. vansy?
8. Ulubiony przedmiot?
9. Ulubiona pora roku?
10. Jakim środkiem transportu najchętniej podróżujesz?
11. O której chodzisz spac? 

To tyle pytań, nominuję wszystkich obserwatorów, i w ogóle każdego ;)

x.x.x

Okej, teraz przechodzimy do tej części notki, której nikt nie czyta. (tylko nieliczni!!) Więc zgłoście się w komentarzach wy, którzy to czytacie xD

Autor: P.C. Cast + Kristin Cast
Tytuł: Przebudzona
Wydawnictwo: Książnica
Liczba stron: 306
Moja ocena: 7,5/10

Tom 8 cyklu ,,Dom Nocy"










Kiedy Zoey i Stark w końcu wrócili z Zaświatów, nie chcą wrócić do Tulsy. Zoey czuje się szczęśliwa na Skye ze Starkiem i starożytną królową wampirów Sgiach. Jednak śmierć jednego z jej przyjaciół zmusza ją do powrotu. Kiedy Zoey ma podpalać stos dla zmarłego adepta, Neferet używa ciemności, aby mieszkańcy i nauczyciele Domu Nocy stanęli po jej stronie. Związek między Stevie Rae a Rephaimem staje się coraz bardziej prawdziwy.
Neferet jest coraz bliższa osiągnięcia nieśmiertelności i całkowitemu przymierzeniu się z ciemnością.

Przebudzona była jedną z części Domu Nocy, które bardziej mi się podobały. Postać Neferet była jedną z ciekawszych. Autorka nie skupiała się na związkach Zoey tak denerwująco jak w niektórych tomach. Dużo ciekawych wydarzeń, które utrzymywały w napięciu sprawiły, że ostatnie 100 stron przeczytałam jednego wieczoru. Wątek ze Stevie i Rephaimem, autorka bardzo dobrze dokończyła (przynajmniej według mnie). Mogę powiedzieć, że Przebudzona bardzo mi się podobała i jestem bardzo ciekawa co się zdarzy w następnych częściach.



Okej, tyle nie rozpisuję się bo i tak nikt tego nie czyta ;d

x.x.x

Btw. wczoraj po lekcjach pojechałam do Kaki, dac jej lekcje bo nie było jej w szkole i zostałam trochę, ale nie mam zdjec bo gdy szłyśmy na ląką nie wzięłam ze sobą telefonu. I teraz jestem na siebie tak meega zła, bo były śliczne widoki -.-
no nieważne.




Simyy :D


 Szkice mangi:


I to już z lineartem :)



Teraz, pracuję nad kolorowaniem ich w paintcie tool saiu którym się średnio (czyt, w ogóle) umiem obsługiwac. Wyniki pokażę jak skończę :D

PS. Mam emotiko-manię. Ciąglę daję emotikony o.o

Papa, lecę oglądac Awatar: Legenda Aanga
Zna ktoś? :D


6 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi... jestem obserwatorem od dawna, ale nie wiem czy odpowiem na te pytania, może tak, bo są dość interesujące.
    Książki przyznam, że nie czytałam, a że ostatnio jestem cholernie zawalona najróżniejszą literaturą, więc nawet gdybym miała to pewnie jeszcze przez długo nie przeczytam.
    Też u mnie dzisiaj było tak cieplutko! Cieszmy się! Świetne zdjęcia, szczególnie tych kwitnących drzewek i oczywiście jak ja kocham wszystkie mangi<33

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam!!!

    Z poważaniem, Pulińcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Awatara, ale nie przepadam za nim ;3 Fajne zdjęcia :3 Simyy! :) Świetnie rysujesz, uwierz mi :3 A recenzja jest wspaniała- ja ją przeczytałam :3

    karola-oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi i wgl gratuluję nominacji. Zdjęcia też śliczne a zwłaszcza rysunek . Recenzja też świetna :)

    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też znam pysia

    OdpowiedzUsuń
  6. Smisy! ♥Znam Aanga, ale mi osobiście bardziej podobała się 'ta druga' część XDD Dlaczego ja tak nie rysuję?! Fajna wydaje sie ta książka -ale pewnie u nas w bibliotece nie ma tej książki ;C

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany na blogu :) Nie akceptuję SPAM-u , śmiało podawajcie swoje blogi, odwiedzę! :-D