środa, 30 stycznia 2013

Sailor Moon : Czarodziejka z Księżyca

Hejj właśnie tu sobie siedzę na łóżku słuchając Delain teraz właśnie zaczęła się piosenka Control the Storm w której występuje facet z Nightwisha jak-mu-tam nie wiem nie słucham Nightwisha ale zamierzam xD
Dziś nie byłam w szkole, źle się czułam, głowa mnie bolała, co tam chcecie ;P i robię notkę z SM :)  Nie opisze szczegółowo niektórych bohaterów bo pojawiają się w  innych sezonach ja oglądałam tylko 1 iii dam tylko imie itd. a do tych co już znam trochę więcej ;P
 Więc tak tacy główni bohaterowie:


Czarodziejka z księżyca, Usagi Tsukino lub księżniczka Serenity, ma 14 lat 


Mamoru, Tuxedo lub książę Endymion ;)

Chibiusa dziecko Mamoru i Usagi ;) ale ona jest duużo później


Amy Mizuno - czarodziejka z Merkurego

Rei Hino - czarodziejka z marsa

Makoto Kino - czarodziejka z jowisza

Minako Aino - czarodziejka z Wenus

I ci wszyscy są w pierwszym sezonie (z wyjątkiem Chibiusy) i podałam wkolejności w której się pojawiają.

Dalsi bohaterowie których już nie znam ;P

Haruka Teno - czarodziejka z  Uranu

Setsuna Meio - czarodziejka z Plutonu

Hotaru Tomoe - czarodziejka z Saturna

Michiru Kaio - czarodziejka z Neptuna

tto byli główni bohaterowie teraz koty:

Luna - gadający kot, pomaga czarodziejkom


Artemis - gadający kot, również pomaga czarodziejkom

Diana- nie wiem nie ma jej w 1 sezonie xD

bohaterów jest straaaaaaaaaasznie dużo więc dałam tych najważniejszych, jest tam jeszcze jakaś Galaxia podobno bardzo zła... 

oglądaliście kiedyś to anime? :P




4 komentarze:

  1. Jak byłam mała to kochałam tą bajkę, ale teraz to już z tego wyrosłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy oglądaliśmy?! No pewnie! Bajka mojego dzieciństwa <3 Strasznie za nia tęsknie :D
    +obserwujemy? Jeśli Ty to ja tez :)
    http://deliceee.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos nigdy nie bylam przekonana do anime : 3 Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com /Oliv <3 Na blogu przechodze teraz trudne chwile, przydaloby sie wsparcie :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoo kiedyś się oglądało :D
    Fajna notka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany na blogu :) Nie akceptuję SPAM-u , śmiało podawajcie swoje blogi, odwiedzę! :-D