piątek, 25 stycznia 2013

Bff Tag

Siejj, właśnie jest u mnie Kaka i teraz robimy bff tag. Jak coś pytania same wymyśliłyśmy. Zaczynamy!





1. Kim chciałybyście zostac w przyszłości?
M: Kosmonautką, lubię kosmos :D
K: Dekoratorką wnętrz. Interesuje się tym od dziecka :D

2.Dokąd chciałybyście pojechac?
M: Do Australii i Indii. Od dawna chciałam zobaczyc te kraje.
K: Ja chciałabym pojechac do Ameryki Północnej.

3. Czego się boicie?
M: Boje się, no dobra brzydzę się tych pająków co mają takie wielkie giry i małe łebki. I boję się że w nocy jakiś seryjny morderca po mnie przyjdzie xD
K: Boję się robali ale nie wszystkich i tak jak Maddie boję się, że w nocy gdy będę szła sama ktoś będzie mnie  śledził. Zawsze mam takie wrażenie.

4. Na jakiej lekcji macie największe przypały?
M,K: Religia i Przyroda :-D



5. Wasza ulubiona książka?
M: Moja ulubiona książka to cały cykl Klątwy Tygrysa. Uwielbiam książki fantasy - przygodowe i mam słabosc do wampajerów xD
K: Moja ulubiona książka to ,,Tajemnica Rajskiego Wzgórza" i tak jak Maddie lubię fantasy - przygodowe.

6. Gdzie się poznałyście?
M,K: W  szkole ;P

7. Ulubiona fryzura?
M: Proste włosy, lub zwyczajny warkocz ;)
K: Ja zawyczaj noszę kucyk lub koczek ale czasem tez rozpuszczone ;P

8. Jakiś wspólny przypał w szkole?
M,K: Jest ich bardzo dużo i ciężko wymienic. ( nie zapominajmy że to DOPIERO podstawówka ;P)

9. Jak się przezywacie?
M: Kaka
K: Maddie :)

10. Kto jest grzeczniejszy?
M: Ja
K: Ona xD

11. Jakie są wasze największe marzenia?
M: Poleciec w kosmos i na ksieżyc!!!
K: Zwiedzic cały świat ;)

12. Czy uważasz się za pełną pozytywnej energii dziewczynę?
M: To zależy od mojego nastroju ale na ogół tak.
K:Ja zazwyczaj też jestem optymistką chociaż zdarza mi się myślec pesymistycznie.

13.Twoja ulubiona piosenka?
M: Go away, Stay forever, Invidia, Start Swimming, The Howling i duuuuuuuuuuuuuuuuuuużo więcej :D ale kocham metal symfoniczny?
K: Nie wiem mam ich sporo, ale przeważa w nich pop, rock.

14. Ulubione miejsce w waszej miejcowości?
M: Takie tajemnicze miejsca,lasy i lubię równe drogi bo można po nich jeżdzic jakoś ludzko na rolkach.;-P
K: Wszystkie do których nikt nie zagląda



15. Czy masz rodzeństwo?
M: Tak :)
K: Tak brata i siotre :)
M: ja też ;P

16. Ulubiona marka kosmetyczna?
M:Mascara, Under 20 ;)
K: Under 20 i missporty

17. Na czyj koncert chciałybyście kiedyś pojechac?
M: Delain, Epica, Within Temptation itd, ;)
K: Celine Dion, Adele :)

18. Jaki jest twój styl?
M: Lubię wygodne rzeczy, ubieram sie tak sportowo ale kocham jeansy i luźne tuniki :)
K: Noszę to co mi się podoba i kocham rurki i trampki. <3

19.Co najbardziej lubisz robic?
M: Słuchac muzyki, oglądac seriale i czytac książki :D
K: Słuchac muzyki, czytac książki ale jakieś fajne i różne rzeczy.

20. Za co lubisz swoją bestfriend?
M,K: za wszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Sorry że tak mało zdjęc ale nic nam dziś nie wychodziło, brak weny ;D ciągle się śmiałyśmy :p
Coś od Kaki:

Heii tu Kaka sorrki za naszą antywene ale tak jakoś :P Potem poszłyśmy na dwór ale tam nie chciałyśmy zamoczyc aparatu i tak wyszło a potem Maddie utknął but w takiej wieeelkiej zaspie xD i potem byłyśmy całe mokre. No to z mojej strony tyle i ... Pozdrowionka :P

No więc
 ja już lece bo Kaka musi już chyba jechac ;P papa :)





1 komentarz:

Każdy komentarz jest mile widziany na blogu :) Nie akceptuję SPAM-u , śmiało podawajcie swoje blogi, odwiedzę! :-D