sobota, 25 maja 2013

Moja przygoda z mangą i anime.

 Hej :) Wpadłam na pomysł na tego posta zupełnie przypadkowo.


   Moja przygoda z anime zaczęła się dośc dawno, jednak dopiero teraz zaczęłam się bardziej tym interesować. Moje pierwsze anime to Sailor Moon. Po prostu leciało to kiedyś w telewizji i zainteresował mnie opis,więc pomyślałam ,,Czemu nie?". Spodobało mi się to anime. Jednak puszczali tylko 1 serię a nigdzie, po prostu NIGDZIE nie było tego w internecie. W sumie nie ma się czemu dziwić to anime ma około 15 lat! Ale znalazłam je później na yt ;) 






   Później w sumie nie wiele obchodziło mnie anime, ale z ciekawości przeglądałam sobie bardziej polecane anime i tak trafiłam na Kuroshitsuji które już obejrzałam 1 i 2 serie :) (osobiście 1 mi się bardziej podobała ;D). Dzięki niemu zaczęłam bardziej interesowac się Japonią itd. Oglądam więcej anime.




Od niedawna zaczęłam też czytac od czasu do czasu mangę. Zainteresowałam się też japońskimi zespołami. Główny powód to piosenka z openingu i endingu kuroshisuji śpiewana przez te zespoły xD

I myślałam nad ściągnięciem jakiejś płyty japońskiego zespołu :P







To by było na tyle :) 
Znacie któreś z anime na zdjęciach? ;P











2 komentarze:

  1. faajny poost . Zapraszam do mnie trolololololololivv.blogspot.com . Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nie specjalnie interesuje sie manga czy anime :/ Ale post wyszedl ciekawie <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany na blogu :) Nie akceptuję SPAM-u , śmiało podawajcie swoje blogi, odwiedzę! :-D