piątek, 24 maja 2013

Ostatnio nie mam pomysłów na tytuły o.O

Hei !

Chcę was przeprosic za moją nieobecnośc. Po prostu nic mi nie przychodzi do głowy i ten tydzień chociaż szkoła byłą luźna, to zaniedbałam blog i bardzo was przepraszam. Ten post jest taki nijaki; z wyjaśnieniami.
Postaram się, napisac jutro lub w niedzielę coś bardziej normalnego i zorganizowanego.

PS. Jeśli nie oglądaliście Death Note to macie zacząc w trybie narychmiastowym. NOW!!
 To jest po prostu takie... asdfglwhflnaforb!! <3 To jest po prostu świetne ^^

Bye :3

3 komentarze:

  1. Widzę, że tak samo jak i u mnie. Zero pomysłów...
    Muszę się pochwalić, bo ja dostałam na urodziny Death Note'a w wersji różowej :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Phi :P A gdzie sprostowanie na temat mangi?? Żądam natychmiast :P Z poważaniem, Pulińcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na notkę :) 27 ,28,29 mam wycieczkę więc nie ma mnie , pozdro papapapa
    Pysia

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany na blogu :) Nie akceptuję SPAM-u , śmiało podawajcie swoje blogi, odwiedzę! :-D