środa, 29 maja 2013

Przeróbki zdjęć :3

Hej wam :) Dziś wreszcie była lepsza pogoda bo przez parę dni ciągle padał deszcz ;o Dziś było ciepło i z tego się cieszę ;D Wczoraj skończyłam oglądać Another. Psychiczne anime, ale moje ulubione ♥

Ej, ale żeby nawzajem się zabijać żeby już nikt nie zginął? XD Nie wyjaśniam obejrzyjcie na tej stronie są wszystkie odcinki i działają :3  KLIK

Nie szłam dziś do szkoły, nawet nie wiem czemu xD Ale mieliśmy dzień wolny i jeszcze czwartek i piątek :D Może się nawet wyśpię, bo jak skończyłam Another to już nie będę go oglądać po nocach xD Chociaż jak znajdę jakieś równie fajne anime :3
Nie wiem o czym napisać, teraz przeglądam nowe komixxy i słucham muzyki ♥






PS. Jakiś czas temu skończyłam czytać Przeznaczoną i nie dawałam recenzji bo mi się nie chciało, ale mogę powiedzieć że bardzo mi się podobała i ten zwrot akcji na końcu ^^ Się działo XD
PS. I niedługo powinna się pojawić recenzja Igrzysk Śmierci bo wciągnęła mnie i dziś przeczytałam 2/3 książki XD


To tyle na dziś, komentujcie paa :*
    heheh :3





2 komentarze:

Każdy komentarz jest mile widziany na blogu :) Nie akceptuję SPAM-u , śmiało podawajcie swoje blogi, odwiedzę! :-D