czwartek, 31 stycznia 2013

Wampiraci 2 częsc - recenzja!

Hello właśnie preczytałam ,,Fala Terroru" i muszę powiedziec że bardzo fajna książka. No... 1 częśc jest lepsza ale ta też jest dobra :)  







Kolejne niezwykłe przygody bliźniąt Grace i Connora Tempestów oraz załóg statku piratów i wampiratów...

CONNOR TEMPEST ma wprawdzie dopiero 14 lat, ale wśród piratów czuje się jak ryba w wodzie. Musi jednak wybierać między lojalnością wobec towarzyszy z załogi, a lojalnością wobec siostry.

GRACE TEMPEST nie uważa pirackiego życia za aż tak pociągające. Nie może pozbyć się wrażenia, że coś niedobrego dzieje się na statku wampiratów, który opuściła. Czy odważy się tam wrócić? 


W drugiej części wampiratów, 
morze jest jeszcze bardziej wzburzone, a fala terroru porywa
 Connora, Grace, ich sprzymierzeńców, a także wrogów.


To był opis z końca książki.Nie mam nic do powiedzenia, sami się przekonajcie ;)

teraz zabieram się za 3 częśc ,,Krwawy Kapitan" . :D

***

Przypomniało mi się dziś coś co zauważyłam kiedyś na fb lub bestach, nie pamiętam.
Czytał ktoś Harry'ego Pottera? Wiecie, że liczba 666 jest liczbą szatana?
W 4 części HP ,,Czara Ognia" w polskim wydaniu na tej właśnie stronie zaczął się rytuał odrodzenia Voldemorta :D super nie ^_^
 

teraz moje jedno zdjęcie bo stwierdzam brak weny -.-



ha.


Jutro weekend!! ^^

5 komentarzy:

  1. zapraszam, obserwujemy? :>
    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna notka :)

    wlasnietutaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaś ty ślicznaaa!




    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam HP i słyszałam o tym przypadku;) Niesamowite, prawda? Zapraszam do mnie;) http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany na blogu :) Nie akceptuję SPAM-u , śmiało podawajcie swoje blogi, odwiedzę! :-D